Sovmorgon

Inte nog med att det blev bad och vin igår, idag blev det även SOVMORGON till HALV TIO. Skrutt vaknade pigg vid femtiden som hon gjort den senaste veckan, men hon låg kvar och lekte i sängen ett tag och vid 05.40 kom Johan in och tog med henne ut för lite lek i vardagsrummet och jag fick en välbehövlig sovmorgon! Helt underbart. Det var min första riktiga sovmorgon sen skrutt föddes och snacka om att jag njöt! Jag tror nog att jag försöka införa att vi ska börja dela upp helgmorgnarna lite, skrutt är "stor" nu och behöver inte ammas non-stop, så vem vet, det kanske blir sovmorgon nästa helg igen!?? Tror faktiskt att Johan är helt med på noterna... Hellre lek och mys med världens bästa unge på morgonen än en extra sovmorgon som ofta resulterar i en grinig och trött sambo.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0