Skrutt är sjuk

God eftermiddag!

Jag och Alva har precis vaknat efter att ha tagit oss en "liten" tupplur på 2½ timme. När vi vaknade upp på hotellet imorse så var det tyvärr en väldigt snorig skrutt, med röda ögon och mosiga kinder som låg intill mig. Och inte nog med det, när vi äntligen kom hem efter att ha åkt tunnelbana och buss i Stockholms snökaos så visar det sig att vår lilla älskling även hade feber. Stackars liten! Så hon fick lite alvedon och efter vår lilla tupplur så är hon sitt vanliga jag igen. Ingen feber nu och jag håller tummarna för att den fortsätter att hålla sig borta...

Kan även tillägga att vår eftermiddagsnap var riktigt välbehövlig även för mig, haha, det märks att det aar ett tag sen man festade loss på dansgolvet ;) Mer om gårdagen och bilder kommer lite senare för nu ska jag mysa med min lilal söta sjukling...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0