Mys- och kurerardag!

God morgon!
Det har varit en lång och jobbig natt för familjen Söderlund/Gustavsson i natt. Skrutt somnade som sagt vid sjutiden, men vaknade upp nästan direkt och hade svårt för att somna om igen. Vid halvtolv tiden vaknade hon upp och skrek var 15 min, somnade om, vaknade upp och så höll det på ett tag. Tog tempen på henne igen, men febern var borta,skönt, men efter ett tag bestämde vi oss för att ge vår lilla älskling lite alvedon ändå för någonting var det som inte stämde, snuvig och täppt till tusen och som grädden på moset tandsprickning, stackars lilla skrutt. Men efter ett litet tag började alvedonen göra stt och vår lilla älsling somnade in helt utslagen brevid mig i sängen och sov fram till klockan sju.
Nu på morgonen har hon sprungit runt i gåstolen och ligger just nu och leker i babygymmet, känns som att det är en helt annan tjej mot lillskruttan i natt. Väldigt positivt! Jag håller tummarna för att febern håller sig borta och att snuvan ger med sig och så hoppas jag på att tand nummer två tittar upp snart så att vi kan lägga tandsprickningen bakom oss..
Idag blir det en riktig mys- och kurerardag här hemma för oss, ingen idé ge sig ut på äventyr, men en liten promenad ska vi nog orka med!? Och definitivt en nap ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0