Mammas älskade lilla grötmonster

Hmm, vi kanske bör vänta ett tag innan vi börjar äta gröt ute bland folk!?? Eller vad säger ni?
Det blev ett välbehövligt bad efter kvällens gröt eftersom skrutt gärna ville äta så mycket som möjligt själv. Hon fick dock en sked som var tom, och varje gång hon var på väg med den mot munnen slank jag in med en sked med gröt på så hon blev lite lurad att hon åt själv, men vad gör man inte för att hon ska få i sig gröten och inte bara leka med den!?? Hon hade gröt överallt, munnen,kinderna,näsan,ögonen,ögonbrynen,magen,armarna och lite på byxorna.  Men hon fick i sig en hel portion och ligger nu och sover, mätt och belåten!


Mammas lilla matmonster =)


Hmm, där hänger ju min leksak...


Jag kan faktiskt äta själv, här leker jag bara med skeden för att reta mamma lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0