Mammagruppsonsdag

God morgon!

Här har vi haft lite sovmorgon till klockan sju, om man nu kan kalla det sovmorgon!?? Innan Alva föddes var det defínitivt INTE sovmorgon om man gick upp klockan sju.. Men som sagt, livet har förändrats och det gör mig ingenting att gå upp och starta dagen tidigt när man får vakna till världens finaste och mest förväntansfulla leendet.
Här har vi redan börjat leka lite smått och vid tio ska vi möta upp mammagruppen för promenad och fika. Är det onsdag så är det ;) Men idag blir det nog ganska så dålig uppslutning för det är end el som ska bort, men några kommer nog i alal fall!?? Jag hoppas det för det är mycket roligare/trevligare/mysigare att gå tillsammans med någon...

Nä, nu ska vi ta och göra lite frukost till mig och börja göra oss iordning för dagen.

LYCKA är min familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0