Mammagruppsdate och barnsäkerhet

Vi har varit på mammagrupp på BVC och pratat om mat och barnsäkerhet. Sen blev det en promenad hem till Elisabeth och Gösta där det bjöds på pasta till lunch och sen fick vi en smarrig semla till kaffet. Inte illa ;) Egentligen var tanken att lunchen/fikat skulle vara hemma hos Jeanette och Nikki-Li, men pappan i la familia var sjuk så det får bli nästa vecka istället. Hmm, vi måste verkligen ta oss till Ikea inom den närmsta framtiden och köpa lådspärrar, skrutt är och drar i lådorna non-stop när hon går runt med gåstolen i köket. Och om vi ändå tar oss till Ikea tycker jag nog att några doftljus och lite annat piff kan vara på sin plats ;)


Det var en glad tjej som gungade gunghäst på Bvc innan mammagruppen =)


Jag ÄLSKAR promenader och ännu mer när solen skiner!!



Kommentarer
Postat av: Tant-ida

Ta med mig då!

Jag saknar er jätte mycket, dessutom börjar mina vaniljljus ta slut...

LOVE

2010-02-11 @ 15:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0