Majskrokar

Det blev en latte tillsammans med Jeanette och Vincent och sen tog vi en sväng förbi jobbet när vi ändå var i krokarna. Alva var en liten solstråle och charmade alla trots att hon hade sovit på tok för lite. Fick veta att min chef var gravid i vecka 19 med en liten tjej. Jag blev självklart jätte glad för hennes skull ,men samtidigt är det lite tråkigt att vi går om varandra, för när jag kommer tillbaka till jobbet så är hon mammaledig, men, men inget att göra åt, hon kommer tillbaka igen =)
Det känns lite konstigt att hälsa på på jobbet för de flesta på min avdelning har slutat sen jag gick på mammledighet, vilket innebär att när jag kommer tillbaka så kommer jag att känna mig som en praktikant, eftersom "de nya" har sina egna rutiner om hur saker och ting ska göras... Men, nä, ingen idé att tänka på jobbet nu, jag ska vara hemma till hösten och fram tills dess ska jag NJUTA av vår underbara lilla tjej!
Alva fick prova en av Vincents majskrokar när vi satt och fikade och hon smaskade i sig hela och var mäkta imponerad av att hon fick äta helt själv utan att mamam la sig i ;) Så på vägen hem köpte jag en påse med majskrokar så att hon kan få äta det fler gånger...


Coola tjejen, tillbakalutad och äter själv! Mammas stora tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0