Ikea och barnsäkrat

Jag älskar verkligen att strosa omkring på IKEA och speciellt när det inet är så mycket folk som idag =) Det blev date på Ikea med Sanna och Ofelia så nu har jag handlat en massa saker för att barnsäkra här hemma, eller massor och massor... Låd/skåpspärrar,dörrstopp och hörnskydd. jag slog även till på att köpa ett stort skyddsunderlägg att ha under Alvas barnstol, så nu får madam kladda hur mycket hon vill, i alla fall så länge hon kladdar på underlägget och inte golvet ;)

Ida, vi kan ta Ikea någon annan dag för ikea får jag aldrig nog av ;)


Så här glad och taggad var Alva inför Ikea!


Kommentarer
Postat av: Tant-ida

Oh, jag står med i bloggen, met fet stil dessutom.

Stort!!

Hon är så galet söt!

2010-02-11 @ 21:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0