Ikea idag igen =)

Vi har precis kommit hem från Ikea =)
Lyckades övertala Johan att följa med dit så nu har vi kommit hem med gardiner (det var på tiden!), burkar och fina ramar så ikväll ska jag fixa och dona lite här hemma. Får se om gardinerna passar eller om det blir en tripp till till ikea för att retunera!? Haha, ikea måste väl vara det enda stället i världen som man inte drar sig för att åka till för många gånger..Inte jag i alla fall och speciellt nu när vi har hus och Alva. Det finns alltid en massa, massa fina saker där som jag vill ha, synd bara att jag inte är gjord av pengar.


Det var en trött och hungrig liten fröken i bilen hem så det fick bli till att muta med
majskrokar och vatten och en massa massa sånger.


Alva ligger i sängen och drömmer sött och Johan skrämde precis nästan ihjäl mig när han kom smygandes in på kontoret och skrämde mig. Haha, jag började nästan att gråta, så rädd blev jag. ebligt honom själv smyger han som en indian och jag kan faktiskt inte göra annat än att hålla med.
Nu ska jag bänka mig framför TV och kika på Anja Pärson, HEJA SVERIGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0