Idag gör vi första försöket

Idag händer det, första försöket...
Alvas spjälsäng står numera i HENNES rum och just nu ligger skrutt och sover i SIN säng i SITT rum och somnade nästan av sig själv. Jag kommer att sova i hennes rum i vår gamla säng som står där inne, men förhoppningsvis behöver jag bara göra det några nätter... Vi håller tummarna hårt för att vår älskade lilla skrutt ska sova bra och trivas i sitt alldeles egna, väldigt rosa rum ;)
 Men går det inte så går det inte, men om man inte försöker får man aldrig veta... Eller hur... Det skadar inte att prova, fast lite läskigt måste jag erkänna att det är, min bebis ska sova själv, min älskade lilal skrutt, mamma älskar Dig!


Oj, vad jag älskar Dig!

Kommentarer
Postat av: Strumpan & Co

Det går säkert bra, när de är så små är de inte så medvetna än. Jag flyttade in min dotter i eget rum när hon var 7-8 månader, gick hur bra som helst. Hon sov till och med bättre i sitt egna rum, det är lite svalare och så stör inte vi henne på natten. :-) Hoppas att första natten blir lugn.

2010-02-09 @ 20:47:59
URL: http://sandlada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0