Ibland går det snabbare än andra kvällar

Tänk om läggningen skulle kunna vara så här enkel och smidig varje kväll... Alva fick amma lite, bara för att "toppa" gröten så att hon förhoppningsvis kan sova lääänge, sen sjöng jag som vanligt "När trollmor har lagt sina elva små troll..", men behövde bara sjunga två gånger, sen la jag ner henne i sängen (hon var fortfarande vaken), buffade lite i rumpan,sjöng en gång till och sen somnade hon in själv. Snacka om att det skett framsteg med läggningen de senaste dagarna, underbart för oss alla. Jag tror nog att Alva trivs väldigt bra i sitt väldigt rosa rum, tror jag gjorde helt rätt när jag valde färgen ;)

Så nu ligger vår älskade underbara lilal skrutt i sängen och sover, Johan är och skjutsar min bror och jag sitter och häckar framför datorn, lika bar att passa på när man är själv och skrutt sover. Men ikväll blir det som sagt lördagsmys i soffan, film och glass, LYCKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0