Golvläggaren kommer hit idag

Oj, vad veckan har gått fort, redan fredag =)

Idag är vi ivägkörda hemmifrån för det kommer en golvläggare hit som ska fixa och trixa lite med golvet. Och Johan har förklarat för mig att det alltid är skönast om familjen där man jobbar INTE är hemma, jag valde att ta honom på orden, så idag blir det en dag på stan. Och det passar ganska så bra med tanke på att kontot fylls på idag också, hmm vem vet, det kanske blir lite shopping!?? Eller en välbehövlig klippning...Men om det blir någon klippning eller ej beror på hur samarbetsvillig skrutt är, men hoppas kan man alltid, hoppet är det sista som sviker ;)

Just nu springer skrutt omkring i gåstolen och är lycklig över att mamma och pappa flyttat på nästan alla möbler, så att det finns hur mycket golvyta som helst att springa runt på, inte illa.
Nä, nu ska jag försöka hinna med en kopp te oche en macka. Roligast av allt är att jag får avnjuta detta sittandes på golvet eftersom soffan är full med mattor och möbler och stolarna i köket är uppställda på bordet, men, men ingen klagan här inte...

NJUT av dagen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0