Full rulle non-stop

God afton!

Bloggandet har fått ligga lite på is sen igår eftersom golvet inne på kontoret har oljats, men nu är det nästan klart, oljan tog slut efter halva kontoret så idag har vi fått köpa ny olja, herregud, 800kr för olja.

Det har varit full rulle både igår och idag med fika, shopping, klippning, babysim, sickla, besök hos gammelmormor och gammelmorfar, storhandling på maxi, skjutsa J till huddinge och nu ligger skrutt och sover och jag sitter i soffan med Sanna och snackar skit, men mest pratas det om bebisar... Kanske inte så konstgt med tanke på att det ligger en liten knoddas (jäsningsnamnet) i Sannas mage. Vi letade fram min "lyssna-på-hjärtat" grej, så nu har vi nyligen hört knoddas hjärta galoppera och å vad jag saknar att vara gravid!! Fast det är i och för sig mycket, mycket mysigare att ha bebisen utanför magen. Men om några år kanske skrutt får ett litet syskon och då får jag/VI lyssna på ett galopperande hjärtat igen. sanna ville även kika på vårt 3-D Ultraljud och jag fick allt lite tårar i ögonen. Alla graviditetsminnen kom tillbaka direkt och jag är så tacksam för att ha min lilla Alva här och nu. Hon är det finaste som finns, mamma älskar Dig! Nä, nu ska jag vara lite social med Sanna, men imorrn ska jag försöka lägga in lite bilder från helgen och berätta om allt annat kul som vi haft för oss. Och vem vet, kanske bjuder jag även på en bild på min nya frisyr!?? Jag har nämligen klippt mig, och inte så lite heller utan jag har kapat av en hel massa hår och har nu hår till hakan ungefär ;)


Här ligger Sanna och lyssnar på knodda hjärta, så vacker!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0