Barnlycka och världens finaste garderob

Jag var precis inne och kikade på www.barnlycka.se för första gången och jag är frälst!
 Det finns hur många barnartiklar som helst där inne och jag har nog hittat världens finaste garderob till Alvas rum. Så om det är någon som vill bidra med 11995kr så är ni mer än välkomna, men om man inte riktigt känner för det så får ni gärna hålla tummarna (för att jag vinner en tävling där jag är med och tävlar om garderoben mot att jag länkar till hemsidan) för jag vill ha den där garderoben, Alva vill ha den där garderoben. Det är det enda som saknas i hennes rum, en fin prinsess garderob!! Snälla, snälla låt oss vinna!!

Ett annat hett tips är att gå in på Barnlyckas hemsida och passa på att handla ULLkläder ifrån märket Troll inför nästa vinter. Dem slår nämligen till på rejäl vinterrea nu med 50%, hmm tror nog att jag ska kika lite extra, för om det blir en sån här vinter nästa år så behövs varma kläder!!

Garderob Prinsessa i gruppen Barnrumsinredning / Förvaring hos Barnlycka.se (100126)
Världens finaste garderob om ni frågar mig ;)


Om jag/vi vinner skulle vi slippa detta klädkaos. Ok, det brukar inet avra så här rörigt, men idag är det ilal eftersom jag hållt på och möblerat och fixat i skrutts rum, men en garderob behövs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0