Babysim och besök hos farfar

Idag har det varit full fart på oss, först var det babysim och idag fick Alva dyka igen och så fick hon även flyta runt alldeles själv i en badring. Hur coolt som helst att se hur hon flöt omkring och lekte i vattnet. Självklart var jag och Johan vid hennes sida och höll i ringen, men vi höll inte i henne, ja ni förstår.
Sen tog vi bilen förbi farfar Rune som bjöd på fika och lek. Alva visade stolt hur hon kan gå runt om mamma eller pappa håller henne i armarna och så fick hon leka med farfars kristallkrona. Den var väldigt intressant och hon såg på mamma och pappas min att nej, om mamma och pappa skaffar en kristallkrona kommer jag INTE att få leka med den, men farfar låter mig leka med den =) Snacka om att farfar är toppen!
Sen blev dags att åka hem och skrutt somnade till i bilen vilket kanske inte var så konstigt med tanke på att hon inte sovit någonting inann babysimmet. Hon sov visserligen mellan 8-09.30, men det räknar jag nästan som nattsömn ;) tyvärr blev det abra ca 20 minuters sömn i bilen och sen kunde hon inte somna om igen, men lite vila i mammas famn blev det i alla fall. Med andra ord är det nog en  trött skrutt som somnar snabbt ikväll, jag hoppas i alla fall det, för jag och min älskling ska kika på "Sommar med Göran" och få oss massa skratt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0