Torsdag, underbara torsdag

Imorse när vi slog upp ögonen så sken solen ute, hmm, det brukar den inte göra så jag kikade på klockan och klockan var 8.10!! Riktig sovmorgon med andra ord, inte mig emot. Det verkar som att sovmorgon även faller madam i smaken alldeles utmärkt, för först lekte hon lite med pappa, sen smällde hon i sig en hel portion gröt utan tjafs och nu leker hon igen. Jag hoppas verkligen på fler nätter som denna. Ok, uppvaket och de två blöjbytena mellan 04.30 och 05.15 kan vi hoppa över, men annars har det här varit en riktigt bra natt =)

Med tanke på ätt solen skiner så är vår plan att NJUTA av våren. Snart blir det en promenad upp till min mormor och morfar för att ta lite kort på saker som ska ut på blocket och har vi tur så blir det en utomhusfika. Sen blir det nog ännu en promenad och kanske lite lek med någon kompis!?? Det återstår att se... Men nu ska vi göra oss iordning så att vi kan kicka igång dagen ordentligt!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

8.10, lyllo!!!

Nikki vaknade kl sex imorse, tur att det numer är ljust ute:)

2010-04-08 @ 20:39:49
URL: http://myminime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0