Söndag = sovmorgon

Vi var som sagt förbi hemma hos Tony igår på fest, men jag och Alva blev kortvariga då det var väldigt mycket folk och ingen plats att varva ner på.. Men oj, vad fint han hade fått det hemma, fast inte lika fint som hemma hos oss ;) Haha.. Jag och Alva kom hem vid kl 20 coh då svepte Alva en flaska välling och somnade på stört och jag var inte sen på att göra som Alva utan någonstans mitt i körslaget somnade jag på soffan och vaknade igen vid 21.30 när Alva vaknade till lite. Men vi somnade snabbt om igen tillsammans på soffan coh förflyttade oss sen till vår säng och sov där tills klockan fem när det var dags för välling och sen fick vi sovmorgon till klockan 7. Med andra rod, idag är vi riktigt utvilade här hemma, eller vi coh vi, jag och Alva i alla fall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0