Sjuk älskling så vi flydde fältet...

Johan är fortfarande sjuk, stackaren!! Så för att han skulle få en chans till att vila idag så flydde jag och Alva fältet till Sickla tillsammans med mamma och Eva som idag var barnvakt åt Leah. Leah ska för övrigt snart bli vår granne, men mamma Madde och pappa Christoffer måste bara renovera klart det nya radhuset först, men snart så bor vi grannar, kanske om en vecka eller två ;) Då blir det kaffe och skitsnack för mig och Madde och lek för småtjejerna, å vad kul vi kommer få... Idag höll dom på att renovera för fullt så därför fick mormor Eva vara barnvakt åt Leah. 

Vi tog en fika/lunch på fiket som ligger ovanpå Designtorget i Sickla, jag tror att fiket hette (ok, hade namnet) Garden, och det var hur mysigt som helst och gott! Dit ska vi definitivt gå flera gånger!! sen blev det pyjamasjakt åt skrutt, men jag hitade inga som höll måttet ;) Haha, men till slut hittade vi en fin på Kappahl som snälla mamma/mormor köpte åt skrutt, tack så mycket. Och just i skrivande stund så ligger skrutt och sover i sin nya pyjamas och Johan ligger mer eller mindre däckad på soffan. Snälla, kan inte Johan få bli av med det här dumma viruset nu och sjukstugan försvinna!?? Snälla, rara, söta!!


Sötnosarna!!
Ett burklock funkar alldeles utmärkt som sysselsättning och utforskningen var på HÖG nivå ;)
I bakgrunden syns den del av fiket som var inredningsbutik, jätte fina saker. Jag kommer nog att gå bananas där inne när vår uteplats är färdig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0