Påskkärringar...

När jag och Alva var och handlade imorse så laddade vi upp med godis så att vi skulle ha något att bjuda alla påskkärringar på. Jag tänkte att nu när vi bor i ett radhusområde lär det garanterat knacka på dörren av påskkärring efter påskkärring, men tji fick jag. Det har bara knackat på dörren en endaste gång så nu har det mesta av godiset hamnat i min mage ( mår nästan lite illa, men jag kan ändå inte sluta äta..karaktär!??) och jag skyller allt på dagens ungar som inte klär ut sig och tar påsken på allvar ;) Fy, på er!! ;)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vi fick inte heller besök av en endaste kärring:( Men mer godis till oss! Ja vi får se om det blir några koppor, känns segt att inte veta men men inget att göra åt. Kan ju som sagt vara skönt att få det överstökat men tycker det är lite tidigt.

Hoppas ni också får en riktigt härlig påskhelg.

Kram!



2010-04-01 @ 20:28:17
URL: http://myminime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0