på väg til stan...

Alva är en liten skruttskritt som inte tycker att hon behöver så mycket sömn dagtid och till viss del kan jag väl hålla med, om hon är glad och nöjd får hon mer än härnagärna vara vaken, men om det börjas gnällas så blir det sovrajm. Alva somnar nästan bara genom vaggning eller i vagnen när den rullas fram, men om rullning avtar slår hon upp sina blå direkt. Hon är på tok för nyfiken för att missa något, tom på kvällarna vaknar hon upp ca 45 min efter läggningen för att kolla läget, men när hbaron inser att det är natt så somnae hon om direkt.Men, men det jag egentligen skulle komma fram till med det här inlägget var att hon idag somnade direkt när jag la ner henne i vagnen. Lite otajmat med anke på att min plan var att hon skulle vara vaken på resan in till stan ovhoch sen somna i vagnen lagom till min masssge, men, men inget att göra åt. Det är bara att hoppas på att hon vaknar upp och är en liten solstråle... Time will tell ;) Oj, nu är vi snart vid gullmars så nu är det dags att gå av. NJUT av dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0