Mina älskade listor

Dagen idag har tillbringats tillsammans med Jennie och Ella. Först träffades vi för en date på öppna förskolan, för att sen ta en promenad, stanna för en latte, promenad hem till mig, kaffe, lek och skitsnack. En riktigt trevlig dag som fick bli som den blev ;) Rättare sagt, vi valde att leva i nuet och inte planera något och se så bra det gick ;)

Det är för övrigt något jag måste börja tänka på, att inte planera allting hela tiden.. Jag är verkligen ett planeringsfreak/listfreak, jag älskar att göra listor, jag verkligen älskar att bocka av saker från listor, det får mig att känna mig duktig och listan är ett bevis på att jag åstadkommit något, sjukt, men sant... Nuförtiden ser listorna lite annorlunda ut jämfört med för några år sedan, men it´s still a list =) Nä, det får bli som det blir, lite planering har ingen dött av och jag planerar inte allt, jag älskar att vara spontan, men lite planering i det spontana är alltid skönt, haha...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0