Massage

Jag var precis inne och kollade min jobbmail (jobbskadad, javisst...), men tur var väl det för då har jag fått ett mail om att det just nu är en praktikant uppe på spa´t som ger gratismassage till de anställda, först till kvarn, så jag "slängde" mig på luren så imorrn kl 10.30 ska jag avnjuta en 25-minuters massage helt GRATIS!! Å, vad jag längtar, det är precis vad min kropp behöver efter allt bärande på älskade skrutt och alla härliga promenader.

Men om någon annan är sugen på en billig behandling så kan man få en praktikantbehandling på Selmacity spa+ (Clarion Sign) under april månad via mig, så slå mig en signal om ni är sugna på lite billig lyx ;)

SPA Massage 45MIN 300 KR
SPA PEDIKYR 45 MIN 300KR
SPA MANIKYR 45MIN 300 KR
VAXNING 25 MIN 200 KR
VAXNING 45 MIN 300 KR
Lediga tider finns måndag - torsdag under hela april månad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0