Lycklig liten skrutt...

Fredag, underbara fredag.
Imorse vaknade jag av att skrutt satt upp i sin säng och lekte, skrattade och var allmänt nöjd och glad. Helt underbart att vakna till lyckligt joller =) Vad dagen har att bjuda på mer än underbar blå himmel och strålande sol vet jag inte. Men jag vet att jag och Alva kommer att få en kanondag! Tänk redan helg, veckorna springer iväg, fast inte oss emot, helgen innebär att vi får mysa med Johan och det gillar vi stakt..
Nu ska vi ta och kicka igång dagen med lite frukost.


Kommentarer
Postat av: jennie

Ha en riktigt mysig dag!



Kram Jennie och Ella



Vad söt hon är Alva!



Och du, vilka var svenska mästare förra året?



2010-04-23 @ 08:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0