Hemmadag

När vi vaknade upp imorse och kollade ut genom fönstret konstaterade jag snabbt att det fick bli en mysdag hemma, bra för både mig och skrutt då vi kört fullt ös hela veckan. Men efter frukost och lite vila tyckte vi att det skulle vara lite trevligt med besök så vi (läs jag) skickade iväg ett mass sms till mammakompisarna, så vi fick finbesök av Jennie&Ella och Sanna&Ofelia. Det blev en massa lek för tjejerna, och skitsnack, kaffe och sockerkaka för oss stora tjejer, riktigt trevligt. Sen blev det en kylig promenad upp till affären för lite handling, men det råa vädet gjorde så att vi tog bussen hem =)
Och nu sitter jag inne på kontoret och kikar lite på datorn, skrutt sover och johan kollar självklart på hockeyn. Jag ska också masa mig ut och kolla, men jag missar ingenting i matchen för när Djurgården gör mål, är nära mål, domaren dömer fel etc, så tro mig, jag HÖR allt som händer i matchen ;) Haha..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0