Glad påsk!

    Igår var vi hos min moster och åt påsklunch med hela tjocka släkten, men tyvärr blev det inga bilder. Jag glömde helt bort att jag hade kameran med mig, illa, men, men inget att göra åt. Det var i alla fall väldigt trevligt med god mat och som vanligt trevligt sällskap. Eftersom jag coh Johan numera räkans som vuxna (hmm, kanske inte så konstigt) så blev det inga påskägg för oss, men Alva fick påskägg fyllda med kläder och sandlådeleksaker. tack, tack. Fast det var faktiskt inte alvas första påskägg för i onsdags kom farmor Elisabeth förbi med ett påskägg åt skrutt som innhöll jätte fina kläder, en vårjacka och en lite kyckling. Tack, så jätte mycket! Igår blev det premiär av hela outfiten coh som vanligt var Alva söt som socker. 

Men nu bär det av till min mormor och morfar, vi måste ut i solen och njuta lite och varför inte slå två flugor i en smäll!??


GLAD PÅSK!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0