Fredag

Fredag morgon, Underbart!

Skrutt tar sig en morgonnap efter frukosten, Johan ligger på soffan och är sjuk (men, tack och lov på bättringsvägen) och jag har precis lagt in fyra annonser på blocket åt mormor och morfar. Så om någon är sugen på att köpa, en bardisk med tre stolar, en lektuga, en provdocka eller 25 böcker från "Det bästas bokval" så är det bara att höra av er ;) Först till kvarn ;)

Jag ska passa på att snygga till mig lite och slänga i mig frukost innan skrutt vill upp och leka igen, så ingen mer dator nu på ett tag, men jag kan ju alltid blogga från Iphonen och köksbordet, haha. Dagens planer är att kolla in Kappahls nya vintagekollektion, hoppas på att hitta någon fin vår/sommarklänning åt Alva och vem vet, kanske även hittar något åt mig!?? Och trots det grådaskiga vädret så ska vi nog försöka oss på lite frisk luft även idag...

NJUT av att det är fredag, JIPPIE!!


Kommentarer
Postat av: juha heinonen

jag alskar er sa ni vet.kollar bloggen nar jag kan.kommer hem typ juli,okej?du gor en rolig bloggsida sa du vet,hur lange orkar dy med det?pussochkrammorbror det later stort eller?

2010-04-09 @ 17:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0