Dagen idag

Jag satt (ok låg i soffan) och skrev ett blogginlägg imorse när skrutt tog sin lilla morgontupplur, men när jag nästan var klar så vaknade skrutt och klantiga jag stängde ner hela sidan så att inlägget försvann och då gav jag upp bloggandet för den gången ;)

Vi har tillbringat dagen med öppna förskolan, Baushaus, Ica Maxi, Babyland, promenad med Madde&Leah och ett besök hemma hos farmor Elisabeth. En fullspäckad dag, men vi har haft både kul OCH hunnit med att uträtta viktiga todos. En riktigt bra dag med andra ord, det enda som var lite negativt var att det började blåsa som bara fem minuter efter att vi påbörjat vår promenad, typiskt, men, men inget att göra åt. Solen gick i moln, men Madde och jag lät solbrillorna vara på ändå så att vi skyddades mot allt flygande grus som attackerade oss ;) Haha

Det känns riktigt skönt att kylen är full nu efter vårt besök på Maxi, den är i alla fall full med mat för en vecka framåt och idag blev det Chorizo och potatissallad med chilismak till middag, riktigt smarrigt och enkelt = perfekt för småbarnsföräldrar!

Johan har inte hunnit äta sin middag än eftersom han är duktig nog att fixa och dona inne i vår walk-in closet. Så just nu smäller det en hel massa här hemma eftersom han sätter foder med spikpistolen i högsta hugg. Men jag ska nog ta och kila in till honom och säga att det är dags för lite mat och VILA nu för nu är klockan "mycket" Och han är VÄRD att bara få ta det lite lugnt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0