Bakfull pappa i huset

Passar på att sätta mig lite framför datorn medans Alva leker i soffan med sin bakfulla pappa. Han mår som han förtjänar med tanke på hans balans när han ramlade in genom dörren vid halvtretiden i natt. Själv skyller han på att det var dåliga räkor på smörgåstårtan han fick hos Tony igår, men nja, det köper jag inte riktigt.. Men, men Alva leker för fullt med honom och försöker få honom att ta sig upp från soffan och gå runt med henne, men jag tror tyvärr inte att hon lyckas med det, stackars barn ;)

Jag och Alva har hunnit med en promenad i det fina vädret och stannade även till hos mamma på en kopp kaffe medans Alva låg och sov i vagnen.
Min plan för resten av dagen är att jag och Alva (och kanske även Johan) ska ta oss till Babyland och kika på solskydd till bilen åt Alva, vagnparasoll och bilbarnstol. Usch, det är dyrt med barn, men oj, vad det är värt det, varenda krona skulle jag kunna lägga på vår skatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0