2012

Iphonen har en tendens att göra mig lite lat, för lat för att resa mig från doffansoffan, gå in på kontoret och dättasätta på datorn som en vettig människa, men som sagt, jag är för LAT! Denna lathet får idag ( och igår) konsekvensen dåligt bloggande, men imorrn är det ny vecka och det innebär skärpning! Alva ligger och sover så jag och Johan ska för ovanlighetens skull se en film och ikvälmikväll blig det filmen 2012... Jag har tyvärr inga större förväntningar på den, men hoppas på det bästa. Frågan är dock om jag håller mig vaken, herregud filmen 2 timmar OCH 31 minuter... wish me l
uck för nu börjar den :)

Kommentarer
Postat av: jennie





Hur var filmen? VI ska se den ikväll. Har varit till babyland och bränt 1100 kr, på småprylar!! Det går snabbt!

Ses till veckan

2010-04-05 @ 17:16:25
Postat av: marlene

jag har redan sett den filmen och tyckte den va bra ja! Du då? vad tyckte du? / kramar marlene och melina

2010-04-05 @ 19:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0