Tripp till stan

Idag har vi varit i stan. Blev en tripp förbi Cervera där vi hälsade på "tant Ida" som hon så fint kallar sig själv. Sen gick vi förbi mitt gamla jobb på Kappahl och visade upp mitt lilla underverk. Hittade även en overall till lillskruttan, men den köper vi på fredag när kontot ser lite bättre ut ;) Funderar dock på vilken storlek som är bäst att köpa... Storlek 62 kommer att passa i ca 2 månader och när hon vuxit ur den lär det vara omöjligt att få tag på en vinteroverall. Känner inte för att köpa storlek 68 då det är för stort så jag antar att det får bli två overaller, en i stl 62 och en i stl 68, hmm lika bra att gardera sig.

Alva låg och sov i vagnen största delen av tiden i stan, men när vi kom till apoteket på alléplan så vaknade hon med buller ocn så bång, konstaterade att bvc låg ovanför apoteket så vi sprang upp dit och bytte blöja och ammade lite innan vi tog bussen hem igen.

Alva ligger och sover i mitt knä nu sånu ska jag försöka flytat henne till sängen utan att hon vaknar och sen ska jag njuta av idol och säsongspremiären av Grey´s anatomy =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Oohh, vad sa dom på jobbet då? Jag måste också gå o hälsa på... Kanske att jag vågar mig ut nästa vecka?! :D

2009-09-23 @ 21:27:04
URL: http://emmanem.bloggplatsen.se
Postat av: ida

Jag älskar att vara Tant Ida

2009-10-08 @ 12:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0