Stan,fika och minishopping.

Herregud vad det var folk på stan idag, var helt chockad, men sen kom jag på att det var löning OCH fredag, så egentligen var det inte så konstigt. Det blev tyvärr inte så mycket affärer då det kändes lite väl jobbigt att trängas i affärer med barnvagnen. Så med andra ord, ingen shopping till mig idag, men vi köpte i alla fall en overall och vantar till Alva. Lyckades hitta fleecevantar utan tumme på Kappahl, hett tips om det är någon annan som letar ;)

Eftersom affärerna i stort sett uteblev så blev det en fika på Mojo med Mathilda istället och det är inte fel det heller.

När vi kom hem så höll vår älskling på att fixa och trixa i tvättstugan så snart är den klar =) Ska bli så skönt att kunna tvätta kläder hemma! Sen Alva kom så har jag faktiskt inte tvättat en endaste maskin utan min underbara mamma har tagit hand om vår tvätt, mamma TACK, du är underbar!!

Nu ska jag ta och lägga mig i soffan och slötitta på tv och njuta av att det är fredag och HELG!


Det var inte så kul att ligga i vagnen hela tiden så då fick skruttan sitta
i bärselen och kika på allt folk, medans Mathilda fick dra runt på vagnen.


Alvas fina overall =)


Snart så är tvätttugan klar, ska bli så skönt. Tyckte att det behövdes
lite färg i ett så tråkigt rum som en tvättstuga ;) Alvas skötbord ska vara
ovanför mittenskåpet, ska bli skönt att kunna byta blöjor i normal höjd
istället för sittandes på golvet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0