Stackars liten

Godmorgon tisdag =)

Natten har varit lite halvjobbig med en massa ammande och en täppt alva. Vid fyratiden gck jag ut och la mig på soffan med henna så att johan kunde få sova ordentligt sista timmen innan hans klocka ringde. Vid halvsju vaknade skruttan coh har varit vaken sen dess och varit allmänt mammig. Usch, kan verkligen inte vara lätt att var förkyld när man är så liten. Herrgud,vet hur ynklig jag är när jag är sjuk och jag kan ändå säga till om vad som är fel, vart det gör ont etc.

Ska försöka ge Alva lite mat igen och sen försöka lägga henne för kl 11.30 kommer det en försäkringsman hir och ratar om barnförsäkringar. Hmm, dem ser verkligen sin chans eftersom vad är oddsen på att man byter barnförsäkring när man väl tecknat en!? Nä, om han lyckas övertala mig så behåller vi nog samma försäkring tills Alva är myndig, ås pengar lär dem ju tjäna på aal dessa hembesök som dem gör.

Nä, nu är det matdags för lilltjejen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0