Sömn i natt?

Undrar om det kommer bli någon sömn i natt!? Alva har sovit i stort sett nonstop sen kl 16, om man bortser från att hon vaknat till för lite mat, men vad gör väl det egentligen? Det är så mysigt att mysa med henne, men imorrn ska vi vara på bvc kl 9.45 så lite sömn behövs det i alla fall, både för mig och för lillskruttan.



Världens sötast lilla sovande knubbis i kalasklänning på pappas dag =)

Är lite avundsjuk på Johan som får fylla år och få en massa paket, vill också fylla år! Han fick en massa presentkort på Elgiganten så förhoppningsvis blir det en tvättmaskin, så då kan man ju låtsas att jag också fått presenter eftersom det lär bli jag som tillbringar mest tid i tvättstugan... Har börjat lägga in en massa saker, handdukar,lakan, skötsaker etc i alla skåp i tvättstugan, SÅ SKÖNT att den nästan är helt klar =) Ska fortsätta att fixa lite där inne nu innan min älskling kommer hem med mat och innan min andra älskling vaknar och VILL HA mat ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Söt klänning!!

2009-09-28 @ 11:13:22
URL: http://barnochfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0