Räkningar = ett tråkigt måste

Räkningar är verkligen tråkiga, suck och fy, men tyvärr ett måste så nu har jag varit duktig och lagt in alla räkningar =) Lika bra att lägga in dem så att man aldrig hinner se pengarna på kontot ;)

Snart ska jag och lillskruttan röra oss in till stan för en fika med Ida och så ska vi leta efter en födelsedagspresent åt Johan och det är inte det lättaste. Måste hitta något extra fint i år eftersom det är från både mig OCH Alva.

Alva har varit vaken sen halv sju imorse om man bortser från korta powernaps på ca 5-15 min, (hon har en nu så då hinner jag med datorn lite) så jag hoppas verkligen att hon somnar när vi åker in till stan för hon behöver sova. Men det kan inte vara lätt att sova när man är täppt i näsan, tack och lov funkar nässugen bra vilket gör att hon i alla fall sov hyfsat bra i natt =)

Nu börjar skruttan att skruva på sig så nu blir det blöjbyte och sen bussen in till stan...



Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad roligt att läsa lite om ert liv :) Kram Sandra, sweetsandra på FL

2009-09-24 @ 20:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0