Playdate

Just nu har vår bestämda lilla madam lugnat ner sig och ligger nakenfis på skötbordet och är allmänt nöjd, Johan gullar med henne så jag passar på att blogga lite.

Det blev en date med Sanna och Ofelia i Nacka forum idag. Började med en välförtjänt latte på Espressohouse och sen tog vi en promenad ner till Barnens hus och blev kvar där ett bra tag. Det finns hur mycket som helst att titta på och saker om jag vill ha. Köpte ett par rosa hörelskydd till Alva,men när vi kom hem så upptäckta Johan att dem var trasiga, suck, så det är bara att åka tillbaka med dom. Inne på Barnens hus tröttnade Alva på att ligga i vagnen så då tog jag pp henne i bärselen och hon blev helnöjd! SÅ SKÖNT!
Efter Babyplanet så tog vi en promenad (Med Alva i sele) till underbara butiken  "So cute" i Nacka, men när vi väl kom dit var det stängt pga nya öppettider kl 11-16 onsdag-lördag, suck igen. Det är verkligen inte min vecka vad gäller öppettider ;)

Tanken med Nacka forum idag var att jag skulle köpa ett par jeans som jag kan ha nu innan min gravidrumpa försvunnit, men det blev aldrig någar jeans utan kläder till Alva istället. Ovanligt? Nä...
Men imorrn, då SKA jag hitta ett par jeans åt mig och därmed basta.

Ska ta och sätta mig och äta lite fiskgratäng nu, mums!



Sanna och Ofelia på Espressohouse i Nacka forum.


Alva trivs riktigt bra i selen =) Skönt att reflexerna funkar..hehe





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0