Öppna förskolan

Fick ett ryck idag och åkte och besökte Öpnna förksolan i centrum med Alva. Kan ju säga att hon var helt klart yngst, alla andra var från fyra månader till ett år, men om jag ska vara ärlig så gick jag mer dit för min skull än för Alvas ;) När hon blir lite äldre så får det bli för hennes skull, men nu är det för att jag ska få träffa lite andra mammor...

Var kul att träffa andra mammor och när öppna förskolan stängde vid tre så gick jag och fikade med vå mammor, Linn och Jill och deras söner, Vincent och Spencer. Riktig trevligt. Bytte nummer så förhoppningsvis hittar vi på något igen!?
Alva sov sig igenom i stort sett hela tiden på öppna förskolan och hela fikan så när vi kom hem var hon superglad och mysig =)


Alva älskar babybjörn babyittern med andra ord vårt nästa inköp...


Glad tjej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0