Mammaledig coh fredagsmys

Det är lite konstigt att det heter att man är mammaledig, hmm för ledig är man faktikt inte, hinner inte med mycket alls, fast i och för sig man är ledig från jobbet, ledig så att man har tid att mysa med sin lilla älskling, men nu i början finns det inte någon tid för annat än min lilla Alva. Den tid som blir över lägger jag på mig och min andra älskling J, önskar verkligen att dygnet hade fler timmar,önska kan man alltid ;)
Men jag älskar att vara mammaledig, det är underbart =)

Idag har jag och Alva varit och besiktigat polon som klarade sig galant så imorgon kommer flumtanten och hämtar min gröna pärla, känns lite sorgligt, men, men det är bara att bita ihop.

Har egentligen inte tid att sitta och blogga nu för nu är det fredag och då är det fredagsmys som gäller =)
Alva har somnat så jag ska krypa ner i soffan och krama lite på Johan nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0