Långpromenad

Idag har vi varit och hälsat på Jenny som var hemma med ungarna idag pga av studiedag i skolan, men inte mig emot, alltid kul när någon är ledig en vardag =)
Vi var lite lata och tog bussen nästan hela vägen dit, men hem var vi duktiga och gick. Kommer bli en hel del promenader nu så att jag kommer i form igen. Har tappat ca 12 kg redan, men gick pp 20kg under graviditeten så det är en hel del kvar och tyvärr sitter det mesta på låren och rumpan, suck. Men i vinter så ska jag komma i mina gamla jeans, så är det bara ;)

Johan har precis åkt till Ikea för att handla lite inredning till tvättstugan och snart ommer mamma och Eva hit och dricker te med mig och sen ska jag försöka ta mig ut på en liten promand med lillskuttan. Hoppas nämligen att hon sover bättre i natt om hon får lite frisk luft på kvällskvisten. Hoppas kan man alltid ;)


Det var en glad liten Alva som vaknade imorse. Inte konstigt med tanke på att hon faktiskt lyckades sova en hel del i natt trots förkylningen.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åhh så söt man är!!

Jag smälter:)

sitter och skriver hemtenta.. skjut mig Madde!

Jag ringer imorn

Kramar till dig och pussar till Alva:)

2009-09-22 @ 21:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0