Jäkla förkylning

Usch, jag har verkligen gått och blivit dunderförkyld, kände mig riktigt kass igår när J kom hem från jobbet, men som den ängel han är så tog han hand om Alva och fixade middag och jag fick gå och vila=)

Tack gud för J,alvedon och halstabletter och Alva såklart ;)

Hade verkligen sett fram emot att se "svenska hollywoodfruar" igår, men jag sov mig igenom det istället, suck. Får hoppas på att det går en repris nu i veckan. Mår i alla fall lite bättre idag om man jämför med igår, halsen är bättre, men förkylningen sitter i.

Idag ska jag och Alva bara vara hemma och ta det lugnt och kurera oss (mig). Och jag ska försöka klura ut hur man lägger upp bilder i bloggen, hmm borde inte vara så svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0