Hemkomna från kalas-

Nu har vi precis kommit hem från kalas  hos Josefine som blev 14 år idag, snacka om att kladdkaka är underskattat ;)

Alva var riktigt grinig i början, men efter lite mat så blev hon gladare och sen somnade hon och har sovit som en stock sen klockan åtta, så det är bara att hoppas att hon sover lite till så att jag och J hinner äta lite nu innan hon vaknar.

Bilen är fortfarande kvar, men flumtanten ville ha den, men jag sa nej till hennes bud då fler ville kika på den också, men dem var inte intresserade så imorrn ska jag ringa tant flum och så får hon komma och köpa min älskade gröna ärta omedelbums ;)

Imorrn är det äntligen fredag, men tyvärr måste jag och alva vara hemma hela dagen och vänta på att Ikea kommer förbi med våra skåpsluckor till tvättstugan. Känns lite halvkul att dem kommer någon gång mellan klockan 9-15, suck. Lovar att dem kommer att komma kl 14.55, skulle inte förvåna mig ett dugg.

Nä, nu ska jag ta och sätta mig och äta lite chicken nuggets och kolla tv och om jag har riktigt tur hinner jag även med en dusch innan madam vaknar och vill ha mat.

Kommentarer
Postat av: Elin

Håller tummarna för att skåpluckorna kommer kl 9 =)

2009-09-17 @ 23:44:32
URL: http://barnochfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0