Godmorgon torsdag

Godmorgon torsdag!!


Blir lycklig i hela kroppen varje morgon när min älskling slår upp sina vackra blå ögon! Mer underbar unge får man leta efter ;)

Idag ska vi vara hemma och vänta på en kvinna som ska komma och kolla på min bil, usch, kommer vara utan bil ett tag nu om polon blir såld, men lika bra att bli av med den innan vi köper ny bil, men lite tungt känns det allt. Men det funkar inte riktigt att ha en liten polo lägre, behöver vekligen en större bil, en kombi, helt enkelt en familjebil ;) Hmm visserligen går det att klämma in vagnen i polon, men sen är det stopp, går på sin höjd att klämma in två matkassar också, men sen är det verkligen knökfullt.

Annars är planen att fixa lite här hemma, ta en promenad, fixa present åt min kusin som fyller år idag och ikväll blir det kalas för Josefine.

Igår åkte vi förbi mitt jobb. Det var väldigt kul att träffa alla på jobbet, men samtidigt kändes det lite konstigt att vara där utan att jobba, hmm skumt, men ändå ganska så skönt. Blev lite chockad när jag var där då det verkar vara hur många som helst som lsutar eller byter avdelningar eller hotell, jag kommer vara helt förvirrad när jag kommer tillbaka, men det är ingen idé att tänka på det än för nu ka jag vara hemma i ett år och njuta av min lilla tjej, som alla för övrigt tyckte var jätte söt =)

Nä, nu ka vi ta och äta lite frukost ch göra iordning oss för dagen.


Kommentarer
Postat av: bara lilla jag

vilken liten sötnos :D

2009-09-17 @ 10:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0