Förkylning

Natten har varit jobbig, vår lilla skrutt har gått och blivit förkyld. Så i natt har det tyvärr inte blivit så mycket sömn utan mest en massa mys, vaggande, ammning och koksaltlösning i lillskruttans näsa och jag kan ju tillägga att det inte var populärt. Usch, gör ont i mammahjärtat att se min lilla skrutt förkyld, men tack och lov så har hon i alla fall ingen feber!!
Johan fick åka till apoteket vid centralen igår och köpa koksaltlösning (näsdroppar för spädbarn) och örontermometer, är väldigt glad för att vi bestämde oss för att han skulle åka och köpa det utifall att hon blev mer täppt, vilket hon blev och koksaltlösning har faktiskt hjälpt lite. Nä, nu vaknar min skrutt så nu ska jag ta hand om henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0