Fika med Ida

Idag har vi varit i stan och fikat med Ida, riktigt mysigt och kul att träffa henne och snacka lite skit och bli uppdaterad om hennes Londonresa.
Betämde mig för att att fyran från Gullmars eftersom jag åker buss gratis med vagn, men måste betala på t-banan, så vi gick av vid Skanstull och tog en promenad till Slussen. När vi gick av bussen så öppnade himlen sig och det började spöregna, så det blev en rask promenad och när vi mötte upp Ida såg jag ut som jag vet nte vad, men blöt var jag mist sagt. Sen satt vi och hängde på Waynes ett bra tag med en sovande Alva i vagnen och sen tog vi en promenad till Skanstull (igen) och kikade i lite affärer. Försökte hitta vantar utan tumme till Alva, men det gick inge vidare, så det blir till att leta imorrn också.

Har precis suttit och ammat Alva i en timme, men nu är hon mätt och belåten och ligger och sussar i sin egna lilla saccosäck. Orkar inte lägga in bilder i datorn idag (fixar det imorgon istället) för nu vill jag passa på att njuta lite av duschen, soffan och mysa med min älskling =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0