Äntligen Fredag =)

Äntligen Fredag!!

Har precis installerat bildprogrammet till min digitalkamera, så nu kan jag börja fota som en galning och sen lägga in i datorn. Blev dock lite besviken på att det INTE gick att ha kvar bilderna på kameran om jag ville lägga in dem i datorn, men, men, allt kan väl tyvärr inte vara perfekt ;)

Just nu ligger Alva och sover på min mage så jag ska försöka lägga ner henne så att jag kan äta lite frukost. Idag väntar ytterligare en tripp in till stan, måste verkligen hitta en present till Johan och förhoppningsvis får vi äta lunch med någon också, hmm måste bara hitta någon som är ledig mitt på dagen, hmm inte det lättaste ;)

Bilder från gårdagen med ida:

Så här gott sov skruttis i vagnen när vi fikade.

Hon vaknade en snabbis för lite mat, men sen somnade hon snabbt om igen.


Eftersom Alva sov hela tiden blev det tyvärr ingen bild på "Tant Ida" tillsammans med Alva, men hon ser i alla fall ut att njuta av sin latte...





Kommentarer
Postat av: Elin

Vad kul att se bilder på er! Spec på DIG =) Vet knappt hur du ser ut. Men du ser fräsch ut. Du ser INTE ut som en sliten småbarnsmamma =) Kram Elin (Nile)

2009-09-25 @ 10:25:59
URL: http://barnochfamilj.blogg.se/
Postat av: Madde

Tackar, tackar, kul att se bilder på er på din blogg också. Hmm kanske inte ser supersliten ut, men känner mig hyfsat sliten titt som tätt, men det är bara att härda ut ;) kram

2009-09-25 @ 21:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0