Alva är försäkrad =)

Nu har försäkringsmannen varit här så nu är Alva försäkrad. Hade redan en vänta-barn försäkring hos dem så det kändes lika bra att förlänga försäkringen till en sjuk- och olycksfallsförsäkring. Hoppas bara att J håller med mig... Det känns skönt att ett viktigt måste är avklarat, finns en del kvar som vi ska fixa, skicka in papper till försäkringskassan, fylla i namnpapper till skatteverket, ringa socialkontoret och beställa tid så att vi kan få faderskapet bekräftat så att J blir pappa på papper oxå ;)
Hmm ska försöka fixa det idag, så snart blir det en promenad till postlådan..

Har äntligen fått arslet ur vagnen och beställt framkallning på bilderna från Idas och min Londonresa som vi gjorde i slutet av november (!), sista resan som ogravid. Så nu längtar jag efter att få hem dom så att jag kan klistra in dem i ett fint album. Det är det värsta med digitalkameror, bilderna framkallas aldrig utan läggs bara in på datorn, vilket är lite tråkigt, men jag ska ta mig tusan göra en massa album med bilder på alva och oss, så det så ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0