3 veckor.

Idag är Alva 3 veckor!! Herregud, vart tar tiden vägen!?? Måste nog ta och smälta det lite över dagen som består av en tripp till stan =) Vi ska åka buss in så jag håller tummarna för att lilltjejen inte ställer till med en scen och gallskriker.
Om vi orkar så ska vi kika på lite kläder åt mig, jag behöver verkligen nya kläder, har konstaterat att de kläder som jag har inte är ultimata när man ammar, dvs om jag inte vill dra upp tröjorna och visa hela magen, men nä, det känns inte aktuellt. Så det är bara att hoppas på att det finns en massa fina koftor med knäppning och dragkedjor,men tyvärr blir det ingen shopping förrens lönen kommer, hmm hoppas i alla fall att jag har råd med lite shopping till mig den här månaden för det är jag värd ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0