14 dagar

Herregud, idag är hon exakt 14 dagar! Tiden rinner iväg och jag fascineras varje dag av allt hon gör, att hon griper tag i min hand hårdare, jollrar mer, nya miner etc, etc. Komme smälta totalt när hon ger mig sitt allra första leende, å vad jag längtar.

Det fanns tyvärr ingen tid för bloggande igår då det var en vaken tjej här hemma hela dagen. Alva ville inte alls sova på dagen och ännu mindre ligga ner själv, med andra ord, igår var hon väldigt mammig, men det var bara mysigt.

Min förkylning verkar inte vilja ge med sig utan jag är fortfarande lika snuvig, men jag antar att det bara är att bita ihop, äta lite alvedon och hålla tummarna för att Alva inte smittas.

Idag ska vi iväg på vårt första besök på BVC, sist när dem var här på hembesök så vägde vår älskling hela 4300g så jag är riktigt nyfiken på hur mycket hon väger idag!?? Hon växer verkligen så att det knakar ;) Tippar på 4650g...

Nä, nu ska jag mysa lite med min älskling och sen ska vi göra iordning oss och röra oss mot BVC.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0