UnderBARA Barn

UnerBARA barn mässan var inte riktigt så bra som jag hade hoppats. Eller, jo, den var bra, men tvärr hittade jag inte så mycket kap som jag hade hoppats, suck, köpte faktiskt ingenting =(
Lyckades få en massa blöjor gratis från både Pampers, Libero och Huggie, Gratis är gott, haha.

Vi Slapp betala entré för Anders hade fribiljetter som vi fick, TACK! Sen när vi skulle parkera så fick vi biljetten från dem som åkte så då slapp vi betala parkeringen också, TACK igen ;) Så det böev en billig dag med tanke på att jag tyvärr inte hittade något att köpa...

Det var som förväntat knökfullt med folk så vi valde att parkera vagnen på barnvagnsparkeringen som fanns och Alva fick sitta i bärselen som hon älskar. När vi kom och hämtade vagnen hade vi fått en liten goodiebag =) I den fanns bland annat en mini skötväska som är perfekt att ha när man bara ska hja med sig trefyra blöjor och våtservetter, riktigt smidig, har redan invigt den...


Nya coola lilla skötväskan =) Riktigt smidig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0