Trött.

Blev en promenad på 45 minuter imorse så att Alva kunde somna om. Tanken var att jag skulle kunna lägga mig och sova lite när hon sov, men så fort vi kom hem igen och gick in genom dörren så vaknade min lilla skatt igen, så tyvärr blev det ingen sömn.
Det märktes att jag inte sovit så mycket i natt för när vi skulle in till stan för att träffa Ida så hoppade jag på fel buss, suck! Fick snällt åka med 840 till centrum och sen byta buss in till stan. Amningshjärna och för lite sömn ;)

Alva sov sig igenom vår date med Ida och vaknade och var glad på vägen hem. Men vid sjutiden så började hon skrika så det är en trött mamma med värkande rygg som sitter och bloggar nu. Blir en tidig kväll idag för imorgon ska vi skjutsa J till jobbet och sen åker han till Danmark för att kolla på VM-kvalet, så i helgen är det bara jag och Alva. Tjejhelg med andra ord. Håller tummarna för att det inte blir några skrikattacker när J är borta *hoppas hoppas*

Internet är jättesegt så idag blir det inga bilder, fixar det imorgon istället..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0