Pigga mammor och trötta döttrar

Det var pigga mammor och trötta döttrar om fikade i Gallerian igår. Trevligt hade vi och jag åt hallonpaj med vaniljsås, mums. Sen gick vi och kikade i lite affärer, men jag var duktig och höll i pengarna ;)
Blev lite stressigt på vägen in så det blev bilen och parkering på jobbet, perfekt. Riktigt skönt att ta bilen in till stan, men nästa vecka så är vi utan bil igen för då byter Johan jobb och då blir han utan firmabil i en vecka eller två, suck, jag som precis vant mig vid bil igen...Men, vem vet, det kanske sker mirakel som gör att hans nya firmabil kommer tidigare!? Jag håller i alla fall tummarna för det..


Så här trött var min lilla tjej.


Och så här trött var Emmas lilla Tyra.

Måste tillägga att det känns bra att Tyra också är lite knubbig ;) Så att Alva inte behöver känna sig ensam menar jag, haha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0